smartlix
ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם עד סוף החודש | יתכנו עיכובים במשלוחים עקב החג

ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב החג

הטכנולוגיה שתשים סוף לאלרגיות ומחלות בבית

שתפו את המאמר

סטטיסטית ישנו סיכוי גדול שאתם סובלים מאיזו בעיית אלרגיה. אנשים רבים סובלים מבעיות שכאלו, ונראה שאנו נמצאים במגמת עלייה. אולי זה אבק או אבקני פרחים, ואולי אפילו אינכם יודעים את הסיבה המדויקת. אבל מה שבטוח זה שקשה לכם לנשום, העיניים שלכם דומעות והשהייה בבית הופכת לבלתי נסבלת. וזה הוא רק חלק קטן מהבעיות של האוויר שאתם נושמים בתוך הבית, אנו יכולים למצוא בו גם בקטריות, ווירוסים ונבגי עובשים מסוכנים. אז כיצד ניתן להתמודד עם האיומים הללו? מטהר אוויר ביתי בטראייר הוא הפתרון.

עד היום כאשר אמרנו מטהר אוויר, התייחסנו למוצרים שבסך הכל בישמו את האוויר שאנו נושמים. פתרון מעולה לריח בשירותים, אך לא יותר מזה. למרות שאנו מכנים את התכשירים הללו כמטהרי אוויר, בפועל הם אינם עושים שום פעולה לטיהור האוויר ואין לכם יכולת לסלק בקטריות או פתוגנים ואלרגניים מהאוויר שאתם נושמים.

אחרים השתמשו במסנני אוויר, מערכות אשר שואבות את האוויר ומסננות אותו. ולכאורה נראה שמכשירים אלו אכן נתנו מענה לבעיה. אך בפועל, כאשר בוחנים את הדברים לעומקם בצורת מדעיות ובאמצעות בדיקות מעבדה; אנו מגלים כי המכשירים הללו אינם מספקים פתרון אמתי. הם אכן יכולים להפחית את כמות הפתוגנים באוויר, אך הבעיה היא שכל אותם גורמים מצטברים על משטחים – הרצפה, הרהיטים, המיטה, הווילונות וכו‘. ואלו הן בדרך כלל הנקודות בהן כל אותם פתוגנים ואלרגניים חודרים אל הגוף שלכם וגורמים לאלרגיות, מחלות נשימה, כאבי ראש, עייפות וכו‘.

 

הפתרון של בטראייר

בטראייר מציעה טכנולוגיה אחרת אשר תאפשר לכם לטהר את האוויר בבית ולהילחם בכל אותם מחוללי מחלות ואלרגיות שיש לכם בבית. הפתרון של בטראייר מעניק פתרון לבעיה האמתית, התמודדות ישירה עם כל אותם פתוגנים המסתובבים בחלל האוויר ועל המשטחים בבית. מטהר אוויר בטראייר מחזיר לכם את האיזון האקולוגי לביתכם.

כיצד זה עובד? בטראייר נוקטת באסטרטגיה שונה, במקום לנסות לשאוב את האוויר, דבר שהוכח כלא יעיל, המוצר של בטרייר משחרר לאוויר תרכובות פרוביוטיות המנטרלות את כל אותם האיומים. איננו יכולים להילחם בטבע, עלינו ללמוד כיצד לעבוד עם הטבע ולהשתמש בו לטובתנו. וזה בדיוק מה שמטהר אוויר בטראייר עושה – מנצל את התכונות הטבעיות של החיידקים הפרוביוטיים על מנת להעניק לכם אוויר נקי יותר בבית. כך תוכלו להילחם בקרדיות, הווירוסים וכל מה שמפריע לכם לנשום אוויר נקי.

אנו תמיד מאמינים כי האוויר בביתנו יותר נקי מהאוויר שבחוץ, אך בפועל המחקרים מראים כי האוויר בסביבת הבית מזוהם פי 5 מהאוויר שבחוץ. זוהי הסיבה מדוע אתם מרגישים עייפים בבית, מדוע יש לכם כאבי ראש וגם הסיבה למחלות הנשימה הכרונית של הילדים. אם אתם רוצים לספק למשפחתכם סביבה נקייה ובטוחה, הפתרון פשוט וזול ממה שחשבתם. אין צורך בשואבי אוויר יקרים ורועשים, יש פתרון פשוט וזול. את מטהרי האוויר של בטראייר תוכלו למצוא אצל חברת סמארטליקס.

מאמרים נוספים לקריאה

עגלה
התחברות

אין לך עדיין חשבון?

חנות