מציג 1–12 מתוך 48 תוצאות

מעמד להגה דוושות וידית הילוכים PXN A9

419.00

כיסא גיימינג מומלץ בצבע שחור, דגם GC79 מבית SPARKFOX

549.00

מקלדת אלחוטית JLab Epic Keyboard US

299.00

הגה מירוצים PXN V9

759.00

מקלדת גיימרים Apex 3 IL LED עם עברית

249.00

סימולטור נהיגה | סימולטור נהיגה מקצועי PXN V10

1,279.00

מקלדת גיימינג אלחוטית SteelSeries Apex Pro Mini Wireless

1,049.00

כיסא גיימינג איכותי בצבעי שחור-אדום, דגם GC79 מבית SPARKFOX

549.00

מקלדת ועכבר אלחוטי JLAB GO

179.00

מקלדת גיימינג SteelSeries Apex 5 IL

349.00

כיסא גיימינג איכותי בצבעי שחור-כחול, דגם GC79 מבית SPARKFOX

549.00

כסא גיימר מקצועי RGB – GT ELITE SPARKFOX GC65E שחור כחול

999.00

מחפשים מוצרי גיימינג שיהפכו את העמדה שלכם למרכז שליטה מושלם על כל ציוד הקצה שדרוש לגיימר אמיתי?

אצלנו בקטגוריית מוצרי גיימינג תוכלו למצוא את כל סוגי המוצרים שכל גיימר חייב
בארסנל האישי כדי לשחק ברמה הגבוהה ביותר, כולל מקלדות, עכברים ומוצרי שליטה, ציוד גיימינג מתקדם, כיסאות גיימינג, שולחנות גיימינג וכל מה שצריך כדי לבנות לעצמכם את “כס המלכות”; שעליו אתם הולכים לשחק.

מוצרי גיימינג מתחילים מהמוצרים החשובים ביותר שהם אמצעי השליטה של השחקן במחשב או בקונסולת המשחק שלו, אשר כוללים בין היתר מקלדת גיימינג, עכבר גיימינג וגויסטיק אשר במקרים רבים מגיעים ביחד במסגרת סט גיימינג.

גיימרים מקצועיים בוחרים היום בדרך כלל בסט של מקלדת גיימינג אלחוטית לצד עכבר גיימינג אלחוטי, מכיוון שהקישוריות האלחוטית המתקדמת שלהם מציעה חווית ונוחות משחק ברמה גבוהה הרבה יותר לעומת האלטרנטיבה החוטית, אך כאן חשוב להקפיד
על בחירה במותגים הנכונים מכיוון שלא תמיד “אלחוטי”; פירושו “;איכותי”;.

הדרגה הבאה של ציוד גיימינג הוא ציוד בסיסי משלים אשר כולל בעיקר אוזניות גיימינג וכמובן מסך גיימינג למחשב או לקונסולה עליה בוחרים לשחק.

מבין שני אלו, המוצר שמשפיע יותר מהכל על חוויית הגיימינג הוא אוזניות גיימינג איכותיות, כאשר מי שיחפש לרכוש לעצמו אוזניות גיימינג מומלצות יגלה כמעט תמיד שהדגמים הטובים ביותר הם של אוזניות גיימינג אלחוטיות, מכיוון שחוטים הנחים סביב ראשו וצווארו של השחקן הם כבר מזמן מאפיינים של העבר הרחוק מבחינת חוויית המשחק.

הנושא הבא שצריך להתמקד בו אחרי שנבחר סט גיימינג של מקלדת ועכבר ואחרי שנבחרו אוזניות גיימינג מומלצות, הוא תשתית עמדת הגיימינג כולה אשר מורכבת מהשולחן עליו מורכבת כל העמדה ומהכיסא שעליו יושב הגיימר בעצמו.

מכיוון שלא מדובר במה שניתן לכנות “ציוד קצה” אלא במה שיותר מהכל מהווה את תשתית העמדה, לא כל גיימר לוקח את החלק הזה ברצינות אך למעשה מדובר אולי בחלק החשוב ביותר בכל עמדת גיימינג, מכיוון שכל שאר הציוד ונוחות החוויה מבוססים
בהכרח על תשתית העמדה.

כיסא גיימינג

החלק החשוב ביותר בתשתית של עמדת גיימינג ביתית הוא כיסא גיימינג שיוכל לא רק לשאת בנוחות את משקלו של השחקן אלא גם ימנע ממנו לשבת בתצורה לא נוחה אשר מעמיסה יותר מדי על שרירי הגב או האגן שלו.

כיסא גיימרים מקצועי יהיה בדרך כלל כיסא שכולל “גב מלא” שמגיע
מקצה התחתון של האגן עד לקצה העליון של חוליות הגב והצוואר, כאשר גם עבור מי שמחפש היכן לחסוך בהרכבת העמדה שלו לא מומלץ לעולם לקנות כיסא גיימינג זול שאינו נותן לגב ולצוואר תמיכה מספקת.

 

בנוסף לכיסא גיימינג איכותי, גם שולחנות גיימינג הם נושא שכדאי לקחת ברצינות
מכיוון שכל שאר הציוד הכלול בעמדת הגיימינג נח עליהם, אך במקרה של שולחן גיימינג הבחירה בשולחן הנכון תהיה תלויה לרוב בהעדפת העיצובית האישית של כל גיימר וכמובן גם בחומרים איכותיים מהם אמור להיות עשוי השולחן.