סמסונג שעון חכם SAMSUNG R820 Watch Active2 44mm SILVER

759.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG GALAXY WATCH R810 42mm black

699.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG R825 Watch Active2 44mm SILVER

849.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG R855 Galaxy Watch 3 41mm LTE SILVER

899.00

סמסונג שעון חכם Samsung Galaxy Watch 3 R850 SILVER (41mm)

899.00

שעון חכם ספורט כושר סמסונג שחור 46 מ”מ SAMSUNG R805

1,445.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG R835 Watch Active2 40mm BLACK

849.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG R825 Watch Active2 44mm BLACK

849.00

סמסונג שעון חכם SAMSUNG R830 Watch Active2 40mm BLACK

689.00

שעון חכם סמסונג

שעוני סמסונג SAMSUNG

ה- Galaxy Watch 5 ו- Galaxy Watch Pro הם הדגמים אחרונים של סמסונג, אך ה- Galaxy Watch 4 הישן יותר ו- Galaxy Watch Classic עדיין זמינים כחלופות ידידותיות לתקציב.

בניגוד לשעון חכם סמסונג קודמים עם מערכת הפעלה Tizen, כל ארבעת הדגמים הללו משתמשים במערכת ההפעלה Wear OS וכוללים את האפליקציות של Google המותקנות מראש כמו Maps ו- The Play Store.

אך ישנם כמה הבדלי עיצוב ותכונות בין דגמים אלה שעליכם לקחת בחשבון.

חיה חיים חכמים יותר עם שעון גלקסי.

לנוח היטב, להישאר פעיל ולנטרל לחץ עם מעקב אחר בריאות מובנה.

בעולם בו שעונים חכמים מהווים כבר מזמן חלק אינטגרלי משגרת האימון של מתאמנים רבים בחדרי הכושר ומרחבי האימון הביתיים אשר לכולם ללא יוצא מהכלל יש גם סמארטפון באחד הכיסים, מוצרי הכושר המתקדמים ביותר מציעים היום למשתמש החובבן ולספורטאי המקצועי גם יחד שילוב מושלם של שעונים חכמים בעלי התממשקות מלאה למכשיר הסמארטפון.

אחת החברות המובילות בתחום הסמארטפון והסלולר שניצלה מגמה זו והפכה למובילה גם בשוק של שעונים חכמים לנשים ולגברים היא חברת ” סמסונג ” אשר מציעה למשתמשים מכשירים מתקדמים כמו שעון חכם סמסונג ומגוון דגמים נוספים של שעון חכם עם סים בעלי פונקציונליות רחבה העונים בצורה מלאה על כל הצרכים
שקיימים בקרב משתמשי שעונים חכמים.

בסמארטליקס תוכלו למצוא שעון חכם PIERRE RICHARDSON, שעוני COROS, שעוני SUUNTO, שעונים CATALINA RICHIE ועוד…

קונים בסמארטליקס וצוברים נקודות לרכישה עתידית!

שעון סמסונג

שעון חכם לגבר ולאישה של סמסונג, המוכר גם בכינוי שלו ” גלקסי ווטש “, הפך לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד משגרת האימון של רבים כל כך בזכות העובדה שמדובר במוצר המסוגל להתממשק עם אחת ממערכת ההפעלה הנפוצות ביותר בעולם – מערכת ה-” אנדרואיד ” ובייחוד הגרסה המותאמת שלה שקיימת בסמארטפונים של סמסונג מסדרת גלקסי – בצורה שהופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהאקו- סיסטם הטכנולוגי שלו.

בכך, שעון סמסונג הופך מאקססורי למוצר חובה שמהווה את ” מרכז
השליטה ” של כל שאר המכשירים החכמים שמחוברים אליו ומבוססים הם על מערכת אנדרואיד, אך כאן רק מתחילה השימושיות הגבוהה שהוא מציע למשתמשים.

החלק השני שמרכיב את הפאזל של שימושיות רחבה ופונקציונליות מתקדמת עבור משתמשי שעון סמסונג חכם הוא ממשק המשתמש המתקדם אשר מוצע לצרכן דרך האפליקציה הייעודית המתאימה להתקנה לא רק במכשירים מדגם ” גלקסי ” אלא גם במכשירי סמארטפון אחרים מבוססי מערכת ההפעלה ” אנדרואיד “.

באמצעות ממשק זה, אשר מהווה למעשה את ה-” מוח ” של שעון חכם שמבדיל
אותו מכל דגם ” טיפש ” של שעון דיגיטלי, יכול המשתמש במכשיר שעון חכם עם סים של סמסונג לאסוף נתונים סביבתיים ופיזיולוגיים ולבצע ניתוח שלהם במטרה להעצים ולהעשיר את חוויית האימון, בין היתר למשל נתונים כמו טמפרטורת גוף, לחץ דם, רמת חמצן בדם, מיקום מבוסס GPS ואפילו נתונים ברומטריים המחוברים לדיווחי מזג האוויר.

שעון סמסונג חכם

בנוסף, ממשק המשתמש של שעון סמסונג חכם מאפשר שימושיות בפונקציות של סמארטפון כמו תזכורות או שעון מעורר ללא צורך לעשות שימוש במכשיר עצמו, כאשר בדגמים מסוימים קיימים גם חייגן, מיקרופון ורמקולים מובנים המאפשרים לעשות בשעון החכם שימושיות סלולרית מלאה.

הפונקציונלית הפנימית המתקדמת של שעון סמסונג חכם אמנם אחראית בצורה לא מבוטלת על ההצלחה המסחרית שלהם ועל הפופולריות שלהם בשוק התחרותי של שעוני ספורט,

אך אחראי לכך לא פחות גם האספקט ההנדסי והעיצובי שמרכיב את גוף ורצועת השעון בהם מוכלת אותה פונקציונליות חכמה ומתקדמת.

בכל הדגמים של שעון סמסונג לנשים ולגברים ניתן למצוא גוף שעון מרכזי אשר עשוי מסגסוגת איכותית של מתכת עמידה לתנאי מזג האוויר ולפגמים ונזקים חיצוניים,
רצועת מפרק יד העשויה מסיליקון או מחומר דמוי עור המונע גירוי של העור בעת חשיפה ממושכת להזעה וזגוגית כיסוי עמידה לשריטות אשר מגנה על ליבת השעון, מה שהופך אותם לשעונים מתאימים במיוחד לפעילות ספורטיבית מאומצת שאפשר לקחת לחדר הכושר בלי לדאוג יותר מדי.

סמסונג שעון חכם

האספקט הסופי אשר לוקח סמסונג שעון חכם ממעמד של סמארט-ווטש ממוצע לכדי מוצר רב-מכר נוגע גם הוא כמו מערכת ההפעלה וממשק המשתמש ליכולת של סמסונג שעון חכם להתאים לכל צרכן לא רק מבחינת החומרים המרכיבים את חזותו של השעון אלא גם מבחינת העיצוב הסופי ופלטת הצבעים הדומיננטית שלו, אשר הופכים אותו מאקססורי מכוון-מטרה לפריט שיכול להשתלב בצורה מושלמת בכל ” לוק ” אופנתי.

במטרה להשיג את המראה המגוון ואת היכולת של שעון חכם להשתלב בכל מראה משווקת החברה דגמים רבים הנמכרים בעיצובים שונים, אשר חלקם דבקים
בעקרונות העיצוב הדיגיטלי הצעירים והעדכניים וחלקם שומרים על ייצוגיות מסורתית המדמה תצוגה של שעון אנלוגי.

השילוב שמציעים שעוני סמסונג לנשים ולגברים בין פונקציונליות חכמה רחבה, קישוריות סלולרית מלאה ויכולת שליטה במכשירים חכמים אחרים כמו סמארטפונים וטאבלטים, לבין עיצוב מודרני ומגוון והרכבה מחומרים איכותיים, הוא זה שהופך אותם לחלק מהשעונים הפופולריים ביותר בישראל בקטגוריה של שעונים חכמים לספורט ואף בתור “אקססורי” אופנתי התורם לצרכן גם בשיפור המראה שלו.

שעוני סמסונג SAMSUNG, שעון חכם סמסונג, שעון סמסונג, שעון חכם סמסונג נשים, שעון סמסונג חכם, סמסונג שעון חכם, שעון סמסונג 4, שעון של סמסונג, שעון חכם סמסונג לגבר, גלקסי ווטש, שעון חכם של סמסונג, שעון חכם סמסונג עם סים, שעון סמסונג עם סים, שעון חכם לנשים סמסונג, סמסונג ווטש, שעון טלפון סמסונג, סמסונג שעון, שעון סמסונג גלקסי 4, שעון סמסונג נשים, שעון סמסונג 4 קלאסיק, שעון חכם סמסונג 4, שעון סמסונג אקטיב 2, שעון ספורט סמסונג, שעון סמסונג לנשים, שעון samsung, סמסונג שעון חכם 4, שעון גלקסי 4 קלאסיק, שעוני samsung, samsung שעון חכם, שעון חכם samsung