מציג 1–12 מתוך 17 תוצאות

שעון טלפון חכם לילדים KIDI MAX 4G תכלת – קידי ווטש kidi watch

369.00

שעון טלפון חכם לילדים KIDI MAX 4G ורוד – קידי ווטש kidi watch

369.00

שעון מותגים חכם לילדים סופרמן Superman קידי ווטש – kidi watch

150.00

שעון חכם לילדים

שעון חכם לילדים – הקדמה

טרנד השעונים החכמים הגיח לעולם לפני מספר שנים ושינה לחלוטין את האופן שבו אנו צורכים ומנצלים את הטכנולוגיה שמקיפה אותנו. השעונים נוחים לענידה, חלקם מסתנכרנים לסלולרי שלנו, ומציעים מגוון רחב של פונקציות שיכולות להתאים להרבה מאוד משתמשים.

בתוך כך, מוצעים כיום גם שעונים חכמים המתאימים במיוחד לילדים, וכוללים כרטיס סים. שעונים אלה מספקים מענה נקודתי לצרכנים הצעירים, לרבות אפשרות להורדת אפליקציות המתאימות לילדים, כמו גם עיצובים שנכונים לגילאים הצעירים. 

מהו שעון טלפון לילדים ?

שעון זה מתבסס על כרטיס סים ומסונכרן אל הסלולארי של ההורים.

הוא כולל מבחר של פונקציות ייעודיות ומגוונות מאד, המותאמות כמובן נקודתית לילדים. את השעונים החכמים לילדים אפשר למצוא כיום במגוון רחב של צבעים וצורות, וגם באיכויות שונות.

ישנם שעונים לילדים צעירים מאד ששמים דגש בעיקר על משחקים ואפליקציות ייעודיות, שעונים קלים ופשוטים מאד לתפעול, ולילדים הבוגרים יותר, מוצעים שעונים חכמים, מתוחכמים. 

אילו יתרונות מציע שעון ילדים חכם ?

השימוש בשעון חכם מאפשר לילדים ליהנות מפעילות מתונה ומדודה יותר. במקום לבלות שעות רבות מול מסך הטלפון החכם, המהווה גם לעיתים הסחת דעת לא רצויה, הם נחשפים לעולמות חדשים וגם לטכנולוגיות חדשניות יותר באמצעות שעון אחד קטן (יחסית), שאותו עונדים על היד. 

מה הערך המוסף של שעון חכם לילדים?

בהיותו כזה המותאם נקודתית לגילאים הצעירים, הוא בטוח יותר לשימוש, כזה שניתן להפיק ממנו את המרב אך מבלי לבלות שעות ארוכות מול המסך. שעונים חכמים לילדים מגיעים במגוון עצום של עיצובים, כאמור, והם מספקים ערך שהוא גם ויזואלי וגם פונקציונאלי.

לצד כל אלה, וזהו הוא ערך מוסך שקשה להתעלם ממנו, יכולים ההורים לקבל באמצעותו מידע אודות מיקומו של הילד, העונד את השעון, ואפילו לצפות ולאתר את המיקום עד לרמת המטר. אפשר להאזין מרחוק, לצלם תמונות מרחוק וכך לדעת בכל רגע נתון היכן נמצא הילד.

השעון עמיד למים, הוא בעל סוללה חזקה במיוחד ולכן מחזיק מעמד למשך זמן רב ללא הטענה ואפילו אפשר להגדיר אותו ל”מצב כיתה”. ישנם שעונים חכמים לילדים שניתן באמצעות לבצע שיחות טלפון ויש כאלה שאפילו כוללים לחצן מצוקה.

רוצים להפתיע את הילדים בשעון חכם? בסמארטליקס מציעים לכם מבחר של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, של מיטב היצרנים, לרבות שעונים חכמים לילדים. כולם משלבים בין קדמה לעיצובים מרהיבים.