שעון יד טלפון חכם וואווי HUAWEI Smart Watch GT 2e

599.00

שעון חכם ספורט כושר סמסונג שחור 46 מ”מ SAMSUNG R805

1,445.00

שעון חכם ספורט כושר סונטו Suunto 9 Baro Black

1,945.00

שעון חכם ספורט כושר סונטו Suunto 7 Sandstone Rose Gold

1,879.00

Polar Pacer שעון ריצה

1,182.00

Polar Pacer Pro שעון ריצה מתקדם עם GPS

1,652.00

שעון כושר

מחפשים שעון ספורט חכם שיתאים לכל הצרכים שלכם בחדר הכושר בצורה מושלמת ויעזור לכם לעקוב בצורה מדויקת אחרי ההישגים שלכם באימונים במטרה לשפר אותם לאורך שגרת האימונים?

בסמארטליקס תוכלו למצוא שעוני COROS, שעוני SUUNTO, שעוני סמסונג SAMSUNG, שעון לאישה, שעון לגבר במחירים מעולים!

קונים וצוברים נקודות לרכישה עתידית!

שעון כושר המאפשר לבצע מעקב מדויק אחרי נתוני האימונים הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים המודרני של כל מתאמן השואף להפיק את המקסימום משגרת האימון ומהמאמץ שהוא משקיע בה, אך בכדי לדעת לבחור את הדגם הנכון של שעון כושר שיתאים בדיוק עבורכם ישנם כמה מאפייני מפתח שכדאי לפחות להתייחס לפני שמבצעים את הבחירה הסופית מבין הדגמים הרבים שזמינים בשוק.

מאפיין המפתח הראשון של כל שעון ריצה הוא ממשק המשתמש שלו, אשר הבחירה לגביו צריכה להתחיל ואולי גם להסתיים במערכת ההפעלה עליה הוא מבוסס ועל שימושיות הפוטנציאלית אשר מתאפשרת לצרכן מסוים בהתאם ל-“אקו-סיסטם” של מכשירים חכמים שכבר קיימים ברשותו.

במילים פשוטות, הצרכן הממוצע שברשותו קיימים מכשירים חכמים מבוססי “אנדרואיד” כמו סמארטפון או טאבלט, יבחר בדרך כלל במכשיר שעון חכם המבוסס על מערכת ההפעלה התואמת במטרה לקבל את השימושיות המקסימליות מהשילוב בין שני המוצרים הדיגיטליים הללו.

מנגד, משתמשי “iOS”; יצטרכו לבחור שעון כושר המתאים למערכת ההפעלה שלהם, שכן חלק גדול מהדגמים של שעונים חכמים מבוססי “אנדרואיד” אינם תואמים להפעלה בעזרת מערכת זו.

כמו כן, המחירים של מכשירים חכמים מבוססי מערכת ההפעלה “אנדרואיד” הם משתלמים הרבה יותר מכיוון שהמערכת מבוססת על “קוד פתוח” לעומת האלטרנטיבות בהן נעשה שימוש בתוכנות קנייניות.

שעוני ספורט מומלצים

הדבר הבא עליו “קם ונופל” כל דגם של שעוני ספורט מומלצים בעל פונקציונליות חכמה הוא ממשק המשתמש בו נעשה שימוש בהפעלתו, סוג האפליקציה המאפשרת חיבור בינו לבין סמארטפון ובעיקר סוג המידע שמאפשרת האפליקציה לאסוף ואופי הניתוח שהיא מאפשרת לבצע בו.

שעון ריצה חכם לא יכול להיות “חכם”; אם לא יסייע למתאמן להפיק מידע בעל ערך שאותו לא היה ניתן להפיק, לשמור או לנתח ללא האפליקציה הייעודית, ולכן לפני שמבצעים כל רכישה של שעוני ספורט מומלצים חשוב מאד לבדוק ולוודא את השימושיות ונוחיות השימוש של האפליקציה הייעודית שמגיעה עם ממשק המשתמש של השעון, מה שניתן לעשות בקלות על ידי הורדה ובדיקה שלו בטרם רכישת המכשיר עצמו.

אחד הדברים שחשוב לא לשכוח לבדוק באפליקציה ובמכשיר עצמו, במידה והדבר רלוונטי כמובן למשתמש מסוים, הוא תמיכה מלאה בעברית וזאת מכיוון שלא כל
דגם של שעון ספורט חכם תומך בעברית כשפת שימוש.

שעון ספורט חכם

נושא חשוב לא פחות מאשר השימושיות הפנימית של שעון ספורט חכם הוא סגולות השימושיות החיצונית שלו ויכולתו “לעמוד במשימה” בהצלחה בהתאם לייעוד השימוש הספורטיבי שנדרש ממנו בחדר הכושר או במרחב הביתי.

הדבר שמשפיע יותר מהכל על השימושיות הכללית של שעון ספורט ובעיקר על נוחיות השימוש בו הוא סוג החומרים בהם נעשה שימוש להרכבת השעון, סוג הרצועה
שמהדקת את גוף השעון ליד ואופי מנגנון הנעילה שלה.

בתחום של עיצוב הרצועה ובחירת מנגנון הנעילה או ההידוק שלה לפרק היד הבחירה בין דגמים שונים תיעשה בדרך כלל על בסיס העדפתו האישית של כל צרכן בהתאם לנוחיות השימוש האישית שלו, אך בתחום של החומרים מהם עשויה הרצועה של שעון ספורט יש בהחלט סטנדרט שכל שעון ספורט מומלץ מקיים ולכן חשוב לא להתפשר עליו כאשר בוחרים דגם מסוים של שעון ספורט לרכישה.

הסטנדרט בנוגע לחומרים מהם עשוי שעון ספורט חכם עשוי להשתנות מעט בין דגמים של שעונים דיגיטליים חכמים לבין דגמים שאינם מאפשרים שימושיות סלולרית, אך לרוב מדובר מגוף שעון אשר עשוי ממתכות עמידות וקשיחות ומצופה בתערובת חומר פלסטי-פולימרי אשר ממנה עשויה גם הרצועה בה נעשה שימוש להידוק השעון לפרק היד.

שעון חכם ספורט

ישנן מעט מאד “חריגות” מסטנדרט זה בקרב שעון חכם ספורט שתוכלו למצוא על המדף מכיוון שחשוב מאד שכל שעון כזה יהיה עשוי מחומרים “נושמים” שאינם ריאקטיביים ולכן מאפשרים אוורור של היד ומונעים תגובה שלילית בין עור פרק היד לבין גוף השעון לאורך חשיפה ממושכת להזעה, ולכן מי שמעוניין ליהנות מחוויית המשתמש המיטבית יבחר בדרך כלל בדגמים של שעון חכם ספורט שעשויים מחומרים אלו או מחומרים דומים
שמציעים את אותם יתרונות השימוש.