מצלמת אוטו DDPAI mola N3 PRO 1600P

542.00

מצלמת לרכב VIOFO A129 PRO ULTRA 4K WI-FI

722.00

 

אנו בסמארטליקס מאמינים בטכנולוגיה. מצלמת רוורס לרכב היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לאופן שבו טכנולוגיה יכולה לשפר את איכות חיינו והבטיחות שלנו.

באמצעות מצלמה אחורית לרכב אנו יכולים לצאת ולהיכנס בקלות לחנייה ולהיות בטוחים שלא נפגע באף אחד. המצלמה מספקת ביטחון גם לרכב וגם לילדים ובעלי חיים אשר עשויים לעבור מאחורי הרכב.

לא אחת שמענו על תאונות, אפילו טרגיות, אשר התרחשו ליד הבית. כאשר הרכב יצא או נכנס לחנייה. כאשר אנו מחנים וצריכים לנסוע ברוורס ישנם שטחים מתים שאיננו יכולים לראות. אמנם יש לנו מראות ברכב, אך תמיד ישנם דברים שאיננו יכולים לראות.

ובאופן טבעי אלו הם דברים קטנים כמו ילדים ופעוטות או חיית המחמד שלכם. מצלמות רוורס לרכב מעניקות פתרון לבעיה זו.

מצלמה אחורית לרכב קודם כל מצילה נפשות. אך היא יכולה גם למנוע נזק לרכוש. לפעמים זו אבן גדולה, עמוד קטן או מכשול שאיננו יכולים לראות. כך אנו עשויים לגרום נזק גם לרכב וגם לאותם אובייקטים הנמצאים מאחור. באמצעות המצלמה גם בעיה זו נפתרת.

 

מצלמה אחורית לרכב

מצלמת רוורס לרכב מאפשרת לכם לראות מה קורה מאחורי הרכב. המצלמה משדרת את התמונה בזמן אמת למסך קטן הנמצא בתא הנהג. כאשר אתם מעבירים להילוך אחורי המצלמה נכנסת לפעולה. המצלמה מראה לכם מה מתרחש מאחור בצורה ברורה.

כך אתם יודעים האם בטוח להמשיך ולנסוע או שישנה סכנה. זה משפר מאוד את היכולת שלכם לחנות בקלות ובמהירות. כך אתם יודעים מתי אפשר להמשיך לנסוע ברוורס ומתי צריך לעצור בגלל קיר או מכשול אחר.

ישנם סוגים שונים של מצלמות רוורס לרכב וגם סוגים שונים של מסכים. אנו ממליצים על בחירת מצלמת רוורס לרכב המצוידת בתאורה אינפרה אדומה (IR). מצלמה אחורית לרכב עם תאורה אינפרה אדומה מאפשרת לכם לנסוע בבטחה לאחור גם בחשכה וליהנות מתמונה חדה וברורה.

אצלנו באתר סמארטליקס תוכלו למצוא מבחר של מצלמות רוורס לרכב, כמו גם מסכים. אנו ממליצים בחום על התקנת מצלמה אחורית לרכב, היא יכולה למנוע תאונות טרגיות ומקרים לא נעימים בהם תפגעו בחפצים.