מציג 1–12 מתוך 31 תוצאות

מצלמה לבית 360 Anker Eufy Indoor Cam 2K 

220.00

מוניטור לתינוק ומצלמה לבית wifi ממונעת אלחוטית Reolink 4MP E1 PRO

229.00

פעמון דלת חכם Eufy Security Video Doorbell 2K HD

720.00

מוניטור לתינוק ומצלמת אבטחה ביתית מבית Reolink E1

220.00

מצלמה לבית eufyCam 2 365-Day Battery Security Camera

1,299.00

מצלמת אבטחה לבית אלחוטית ממונעת YALE

249.00

מצלמת אבטחה עם סים Reolink Go Plus 4G

1,099.00

מצלמת אבטחה ביתית, מצלמה לתינוק IMOU REX 4MP

329.00

מצלמת אבטחה לבית eufy Cam 2 Pro Add-On Camera לבן

599.00

מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית ולעסק HILOOK Hikvision

1,699.00

מצלמה אלחוטית לבית + פאנל סולארי Reolink Argus 3 Pro

649.00

 

כולנו רוצים ליהנות מביטחון אישי, גם בבית וגם בעסק. האמת שמעולם זה לא היה פשוט יותר. כיום כל אחד יכול להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות ip וליהנות מפתרון המעניק פתרון רב.

אם בעבר מצלמות אבטחה נחשבה טכנולוגיה אשר התאימה רק לבעלי אמצעים, כמו בנקים והעשירון העליון, כיום הטכנולוגיות זולות וזמינות לכל אחד.

ישנם סוגים שונים של מצלמות אבטחה, אך היתרון של מצלמות אבטחה אלחוטיות ip הוא אפשרות ההתקנה הנוחה והמהירה. בניגוד למצלמות מהסוג הישן הדורשות עבודות חיווט אשר מחברות את המצלמה למסכים וציוד הקלטה יקר – כיום אנו יכולים להשתמש בטכנולוגיות האינטרנט.

האפשרות להשתמש במצלמות אלחוטיות חוסכת לנו את עבודות ההתקנה המורכבות והיקרות. עבודות שאותן בדרך כלל נהוג לעשות בשלבי הבנייה או השיפוצים. בעזרת מצלמות אבטחה אלחוטיות ip אנו יכולים ליהנות מהתקנה מהירה וללא צורך בכבלים.

המשמעות של זה היא שכל אחד יכול להתקין מצלמה בבית או במשרד, תוך כמה דקות. כל מה שצריך זה למקם אותה במקום מתאים, לחבר לחשמל ולהגדיר את ההתחברות לרשת. יש אפילו מצלמות העושות שימוש בסוללה. זהו חיסכון ענק במשאבים וזהו היתרון המרכזי של מצלמות מסוג זה.

 

מצלמות אלחוטיות

ישנן סוגים שונים של מצלמות אבטחה אלחוטיות ip וכל אחד תכונות מעט שונות. למשל ישנן מצלמות השומרות את סרטי הווידאו באמצעות כרטיסי SD וישנן אחרות השומרות את סרטי הווידאו בענן.

ישנן מצלמות הכוללות אמצעי לראיית לילה וישנן בלי. ישנן מצלמות אבטחה אלחוטיות ip המיועדות לשימוש פנימי ויש מצלמות המתאימות לשימוש חיצוני.

אם התקנתם מצלמות אבטחה אלחוטיות ip תוכלו ליהנות מביטחון. המצלמות יכולות לזהות תנועה ולשלוח לכם התרעה ישירות לטלפון הנייד.

במידה ואינכם נמצאים בבית ומישהו חדר לביתכם, המצלמה מייד תשלח לכם התרעה ואף תאפשר לכם לראות מה מתרחש בביתכם. כך תוכלו לדעת האם הילדים בבית או האם מדובר בפורץ. במידה ומדובר בפורץ תוכלו מייד להזעיק את המשטרה.

כאן באתר סמארטליקס תוכלו למצוא סוגים שונים של מצלמות אבטחה אלחוטיות ip. המצלמות קלות לשימוש ומתאימות להתקנה עצמית קלה ומהירה. יש כאן סוגים שונים של מצלמות ובדרגות מחיר שונות המתאימות לכולם.