שעון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT6992

690.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT8992

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT7991

790.00

שעון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT6993

690.00

שעון טלפון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT7993

690.00

שעון טלפון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT7994

690.00

שעון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT6994

690.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT7994

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT7993

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT8993

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT8994

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT8991

790.00

שעון חכם

שעון חכם Pierre Richardson

אינך צריך להוציא את הטלפון שלך מהכיס אם יש לך שעון חכם על פרק כף היד שלך. אתה יכול לקבל ולהגיב להודעות תוך כדי תנועה.

זה מועיל במיוחד אם אתה מתעמל או במצב בו נשיאת הטלפון שלך לא תהיה נוחה מדי.

עוזרת קולית זמינה בכמה שעונים חכמים.

מי לא רוצה לקבל התראות מפייסבוק, טוויטר, WhatsApp, Snapchat ואפליקציות מדיה חברתית אחרות על פרק כף היד שלהם?

חלק מהשעונים רק מציגים את ההודעות ואת פעילויות המדיה החברתית שלך,

בעוד שאחרים מאפשרים לך לעסוק באפליקציה.

יתכן שתרצה לבדוק את ההודעות, השיחות תוך כדי ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה או ביצוע כל סוג אחר של פעילות גופנית.

לא תמיד זה מעשי לקחת את הטלפון אתך במהלך הפעילויות האלה, וכשכן בכל זאת, זה עלול להיות מסורבל ומעצבן להשתמש בסמארטפון.

בסמארטליקס תוכלו למצוא שעוני COROS, שעוני SUUNTO, שעוני סמסונג SAMSUNG, שעונים CATALINA RICHIE הטובים והזולים !

קונים בסמארטליקס וצוברים נקודות לרכישה עתידית!

שעונים חכמים

עידן הטכנולוגיה המודרני הרחיב בצורה משמעותית את הכלים והשירותים הזמינים לכל אדם ששואף לשלב שגרת אימונים ספורטיבית בחיי היום יום שלו ומלבד כלים מקצועיים שזמינים בחדר הכושר ובסטודיו נוסף לחגורת הכלים של כל מאמן כלי אינטגרלי אחד שהפך מיד לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של כל מתאמן בחדר הכושר או במרחב הביתי: שעונים חכמים לגבר ולאישה המסייעים לעקוב אחרי שגרת האימון ולהפיק ממנה את התוצאות המקסימליות בעזרת מעקב וניתוח מדדים ונתונים פיזיולוגיים.

מתאמן שרוצה לדעת שהוא עושה את הבחירה הנכונה שתתאים בדיוק לצרכים שלו, יכול
לבחור מבין הדגמים הרבים של שעונים חכמים ממותג Pierre Richardson בהם מושג דגש על מאפייני המפתח החשובים ביותר של כל שעון ספורט חכם.

המכנה המשותף העיקרי שמאחד כמעט את כל הדגמים של שעוני ספורט חכמים מומלצים שקיימים היום בשוק, כולל הדגמים של שעון חכם ממותג Pierre Richardson המיובאים לישראל על ידי אורלנדו שעונים, הוא מערכת הפעלה מבוססת “אנדרואיד”.

מערכת ההפעלה של שעון ספורט חכם היא החלק החשוב ביותר בממשק המשתמש שלו מכיוון שהוא מאפשר או לא מאפשר רמה מסוימת של שימושיות דרך מכשירים חכמים אחרים הנמצאים ברשותו של המתאמן כמו סמארטפונים או טאבלטים ויוצרים יחד עם השעון החכם “אקו-סיסטם” של שירותים ומוצרים טכנולוגיים נתמכים, ו

לכן משתמשים שברשותם מכשירים חכמים מבוססי “אנדרואיד” יעדיפו לרכוש גם שעון אנדרואיד תואם.

בנוסף, מערכת ההפעלה של “אנדרואיד” אשר מבוססת על “קוד פתוח” מאפשרת לחברות המפתחות שעונים חכמים להציע ללקוחותיהן מוצרים ייחודיים כמו למשל שעון חכם עם אק”ג, במחירים הרבה יותר משתלמים לעומת האלטרנטיבות אשר מבוססות על מערכות קוד ותוכנה קנייניות.

פייר ריצרדסון

האפליקציה בעזרתה מתחבר שעון חכם למכשיר הסמארטפון היא הדבר הבא בדרגת החשיבות שלו לאחר מערכת ההפעלה, מכיוון שהיא לבדה מהווה את “המוח” של המכשיר החכם וקובעת עד כמה תהיה רחבה או מוגלת השימושיות הפוטנציאלית שמתאמן מסוים יוכל להפיק ממנו במטרה לשפר את התוצאות וההישגים של שגרת האימון שלו.

האפליקציה הייעודית צריכה לדעת לאסוף מידע חיוני הנוגע לנתונים ומדדים פיזיולוגיים של הגוף ובעיקר לבצע שמירה שלו לטווח הארוך תוך יכולת לבצע בו מניפולציות מידע שונות שיאפשרו למתאמן להסיק מסקנות ולבצע שינויים נדרשים בשגרת האימון
שלו, ולכן חובה להוריד אותה ולבדוק את איכותה ויכולותיה בטרם רוכשים שעון ספורט חכם מדגם מסוים.

בעת בדיקה זו חשוב לוודא נושא ספציפי שבדרך כלל רלוונטי לצרכנים של שעונים חכמים בישראל והוא תמיכה מלאה בעברית, מכיוון שלא כל שעון חכם תומך עברית גם כאשר מדובר על שעונים חכמים מבוססי ” אנדרואיד ” הנמכרים בישראל.

שעוני פייר ריצרדסון מגיעים עם אפליקציה בעברית מלאה, רוב שעוני פייר ריצרדסון תומכים בניהול שחיות דרך השעון עצמו.

שעון חכם לנשים, שעון חכם לגבר, פייר ריצרדסון

השימושיות החיצונית של שעון חכם לנשים, או שעון חכם לגבר היא החצי השני שמרכיב ביחד עם ממשק המשתמש ומערכת ההפעלה שלו את השילוב המנצח, כאשר ישנם מספר מאפייני מפתח המעצבים אותה ואת חוויית נוחיות השימוש הכללית בכל דגם של שעון חכם לנשים, או שעון חכם לגבר.

מאפיינים אלו כוללים פרמטרים אשר בדרך כלל נתונים לבחירתו האישית של הצרכן וקשה לגבש לגביהם דעה אובייקטיבית למרות שהם חיוניים לעיצוב חוויית המשתמש כמו למשל עיצוב מיוחד של רצועה וסוג מנגנון הנעילה אשר בו נעשה שימוש כדי להדק את גוף השעון לפרק היד, זאת מכיוון שנוחות אישית של המשתמש אשר לא תמיד ניתנת לכימות אוניברסלי היא מה שקובע את הבחירה בנוגע אליהם, אך מבין כל המאפיינים
הללו ישנה “משפחה” אחת של פרמטרים שהיא החומרים מהם עשויים גוף ורצועת השעון, אשר בנוגע אליהם דווקא קיים סטנדרט מגובש יחסית בשוק העולמי של שעונים חכמים הנקבע לפי שימושיות גבוהה והתאמה לכמה שיותר סוגי מתאמנים ואימונים ספורטיביים.

החומרים מהם עשויים הגוף של שעון חכם שונים בהשוואה לסוגים אחרים של שעונים אנלוגיים ודיגיטליים בעיקר של השימוש הייעודי שלהם לצרכים ספורטיביים, ולכן מדובר בדרך כלל גוף השעון עשוי ממתכות עמידות וקשיחות המצופות בתערובת פלסטית או פולימרית ורצועת פרק היד של השעון תהיה עשויה מאותה תערובת בה מצופה גוף השעון.

החלק החשוב ביותר בחומרים אלו מלבד העמידות שלהם בפעילות ספורטיבית הוא שלא תיגרם בינם ובין עור הגוף תגובה שלילית לאורך חשיפה ממושכת להזעה, וכמו כן מומלץ בהקשר זה לבחור בדגם של שעון חכם העשוי מחומר “נושם” המאפשר אוורור קבוע של פרק היד מתחת לרצועת השעון.