smartlix
ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם עד סוף החודש

ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם 

להיות יותר חכם ולהרגיש בטוח

שתפו את המאמר

הידעתם שהבית שלכם הוא פרצה הקוראת לגנב

מנתוני המשטרה אודות כמות הפריצות בשנה בישראל עולה כמדובר בתופעה רחבת היקף, הנזק הכלכלי שנגרם כתוצאה מעבירות רכוש עולה על 4 מיליארד שקל בשנה, וכ- 42% מכל ההעברות בישראל הן עברות רכוש. בכל שנה, אלפי בתים ובתי עסק נפרצים. 

רוב ממקרי הפריצה מבוצעים כאשר הבית ריק, הגנב ניגש לדלת ובודק ובודק את המצב. דלת הכניסה לבית שלכם היא מקום נגיש, ולעיתים אף רווי במבקרים. בני משפחה, חברים שכנים, שליחים, דוורים ומה לא? בקיצור, לא פעם ממש קשה לכם לעקוב אחר כל מי שמגיע אליה והפורצים מנצלים עובדה זו וללא שום חשש בודקים אם הבית ריק וקל לפריצה. בנוסף כולנו עשויים לשכוח לנעול את הדלת, להשאיר את הדלת האחורית לא נעולה או לא לסגור את החלון. כמובן שלילדים יש נטייה גדולה יותר לעשות זאת, אבל גם חלקם של המבוגרים הוא לא מועט במקרים כאלו. בסופו של דבר כשלא ממש משנה “אשמתו” של מי זו, מדובר בפגעי אבטחה פוטנציאליים העשויים לפגוע בביטחון האישי שלכם ושל בני משפחתכם, שלא לדבר על פגיעה ברכושכם. 

מה קורה בשעות אחר הצהריים

למרות הסיכון הממשי של פריצה לבית שלכם הדאגה הגדולה ביותר של כולנו היא מה קורה אחרי הלימודים כשהילדים חוזרים הביתה. הילדים שלכם גדלים מיום ליום, ונדמה שרק אתמול הם התחילו את שנת הלימודים החדשה שהיא תחילתו של המסע שלהם לעצמאות. אתם כהורים מבינים מצד אחד שהם צריכים להתחיל לקחת אחריות על עצמם, ואולי גם על אחיהם הקטנים. ייתכן שאפילו בינכם לבין עצמכם סיכמתם שהם נראים נכונים למשימה. ועדיין, לא פעם אתם חשים כיצד מתהפכת לכם הבטן מחרדה. אתם חוששים לביטחונם ולרווחתם. ובנינו אתם גם מאוד מעוניינים לדעת מה קורה בבית גם בזמן שאתם לא שם, במיוחד אם מדובר בילדים גדולים (מגיל 12 ומעלה). הרי מצד אחד אתם מעוניינים לאפשר להם לנהל את שעות אחר הצהריים שלהם בעצמם כדי לפתח אצלם את תחושת האחריות. אבל, במקביל אתם מעוניינים להיות בטוחים שהם עושים זאת באופן הנכון ושהם בטוחים.

אז איך עושים זאת? הנה כמה פתרונות אפשריים שעשויים להוריד את מפלס החרדה שלכם.

הגנה מרחבית על הבית שלכם

יש מגוון פתרונות שונים להגנה על הבית שלכם כגון מערכות אזעקה, מצלמת אבטחה, מערכות אינטרקום, מוניטור ואביזרי בקרה שונים. בשילוב נכון של הפתרונות ניתן לספק הגנה ובקרה מרחבית על הבית שלכם אך מדובר בפתרון מסורבל מול האלטרנטיבה של מערכות אבטחה מהדור החדש המספקות פתרון מקיף במכשיר אחד.

מדובר במערכת רב שימושית שיכולה לשמש הן כפעמון דלת, אינטרקום, מצלמת אבטחה, מוניטור לילדים וקשישים, בקרת בריכות ועוד. היא מאפשרת לכם שליטה מלאה בכל מה שמתרחש בבית, ובינינו היא בדיוק מה שהרופא יכול לרשום לכם להורדת מפלס החרדה.

מערכות מהסוג עובדות בחיבור מהיר לרשת האינטרנט ומפעיל מצלמה באיכות 1080 HD הכוללת ראיית לילה. כשהמטרה לאפשר לכם לצפות במה שקורה ולקבל התראות בזמן אמת על כל אזור שבו תבחרו להתקין את המערכת, באמצעות הסמארטפון שלכם (יהיה זה אייפון או אנדרואיד), בכל עת, ומכל מקום, והכל באמצעותה של אפליקציה ייעודית.

מנתונים סטטיסטים ומחקרים בתחום עולה כי מערכת הבטיחות מורידה משמעותית את סיכוי הפריצה לבית או בעסק. אבל הפתרון הזה אינו מיועד רק להגנה מפני פורצים הוא יכול לספק פתרון מושלם להורים דאגנים שרוצים לעקוב אחרי הילדים שלכם מבלי לפגוע בעצמאותם, הורים צעירים הזקוקים למוניטור עבור התינוק. מדובר במערכת המביאה איתה חדשנות ויוקרה, שיחד ישמשו להגברת הנוחות שלכם בכל הקשור לניהול הבטחון של ביתכם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מאמרים נוספים לקריאה

עגלה
התחברות

אין לך עדיין חשבון?

חנות