smartlix
ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם עד סוף החודש | יתכנו עיכובים במשלוחים עקב החג

ברכישת 2 מוצרים ומעלה - משלוח חינם
יתכנו עיכובים במשלוחים עקב החג

מערכת רב שימושית – הרבה יותר מפעמון חכם לדלת

שתפו את המאמר

התקנת מערכת רב שימושית מסוג ISAFE היא בהחלט אמצעי פשוט אשר יכול להקל על חייכם בהמון מובנים. מסתבר כי מדובר במערכת שהיא הרבה יותר תכליתית ממה שרובנו סבורים, מכיוון שהיא מספקת מגוון פתרונות ויתרונות בתחום האבטחה והנוחות, גם כשאנחנו איננו בבית ונמצאים מחוץ לו.

הרתעה ואתרעה
אם בעבר הרתעת גנבים פוטנציאליים נעשתה על ידי שימוש במערכות אזעקה המחוברות למוקד כלשהו, הרי שאת כל המנגון המסובך הזה מחליף כפתור פשוט. כן הגנב המצלצל בפעמון הדלת שלכם ומתחזה למתקשר לגיטימי, כמו שליח כלשהו, משתמש באחת מטכניקות הגניבה הנפוצות ביותר. אם לא תפתחו את הדלת, הוא ידע שאתם לא בבית וירגיש הרבה יותר בטוח לפרוץ אליכם. אם בעבר הצבתם שלט המורה על כך שהבית נתון למעקב על ידי חברת אבטחה. הרי שהצבת מצלמה גלויה על פעמון הבית שלכם, באמצעות מערכת ISAFE היא אבטחה מצוינת מפני התקפות כאלה, כעת הפורצים מבינים שהם עתידים להיות מצולמים בוידיאו.
ואכן אם הדבר הגרוע ביותר קורה, והתרחשה פריצה הרי שמערכת האבטחה תאפשר לספק עדויות וידאו על פריצה. מה שעתיד לסייע למשטרה לתפוס את העבריין ולהחזיר את חפציכם לפני שהם נמכרים, ואובדים ללא שוב. גם אם זה לא אפשרי, צילום וידאו יכול להספיק כדי שתוכלו להוכיח לחברת הביטוח שלכם שאכן התרחשה פריצה, ומהם החפצים שנלקחו ובכך לאשר את התביעה שכם ולדאוג לפיצוי מהיר יותר עבורכם.

ISAFE – להפוך את החיים לנוחים יותר
אלא שלא מדובר כאן רק במערכת אבטחה. חברת סמארטליקס, היצרנית של ISAFE, פועלת מתוך מטרה לשפר את איכות חייהם של לקוחותיה. לכן למערכת שהיא מציעה ישנם יתרונות נוספים. אחד מהם הוא לוודא שילדכם אכן בטוחים.
כל הורה יסכים כי להשאיר את ילדיו בבית זה יכול להיות מצב מלחיץ, בין אם הם עם בייביסיטר או לבד. גם לא משנה עד כמה הם מעידים בקול רם שהם לא הזמינו את החבר או את החברה בזמן שהייתם בחוץ, זה יכול להיות בלתי אפשרי מבחינכם להיות בטוחים. סקירת קטעי וידיאו דרך האפליקציה תאפשר לכם לגלות אם אתם יכולים להיות רגועים כאשר ילדיכם נמצאים רחוקים מכם. והאם הבייביסיטר או המטפלת שהעסקתם ראויים לאמון שלך. העובדה שמדובר גם אתה עלול גם ביכולת שמע דו-כיוונית של הפעמון החכם שלכם כדי לדבר עם ילדיכם כשאתם לא נמצאים. בנוסף, אתם יכולים גם לבדוק את עדכון הווידיאו החי שלכם ולברר אם מישהו הגיע לדלת בזמן שילדיכם בבית ללא השגחה. זה מאפשר לכם לקבל שליטה על מי שילדיך יענו לו לדלת בזמן שאתם לא בבית, מה שמקנה לכם וגם להם ביטחון רב יותר.
למשפחות עם קרובי משפחה מבוגרים וסיעודיים המטופלים באמצעות מטפלים, יכולה מערכת ההגנה הזו לשמש ככלי חשוב במעקב על המתרחש בבית. והיא יכולה להיות אמצעי חשוב כדי למנוע מצבים של התעללות או הזנחה.

להתגבר על חוקי מרפי
חוק של מרפי אומר שאם תעזוב את הבית אפילו לרגע יגיע שליח. במקרה הגרוע, השליח יגיע מאוחר או אפילו לא יגיע, ואז יטען שלא ענית לדלת. הפעלת מצלמה תסדיר כל ויכוח לגבי המועד שבו הגיע השליח. הדבר שימושי במיוחד לתחום העיסקי, אך לא רק.
והוא הופך אפילו לשימושי יותר במקרים של משלוחים ללא השגחה. על ידי בדיקת מצלמה מרחוק מהנייד שלך, ניתן לחזור הביתה ולהכניס את החבילה פנימה כדי להימנע מגניבה אפשרית.

מאמרים נוספים לקריאה

עגלה
התחברות

אין לך עדיין חשבון?

חנות