מצלמת אבטחה אלחוטית נסתרת בשקע חשמל בצורת מטען לבית ולעסק

550.00

מצלמות נסתרות סמארטליקס

מה אתה יכול לעשות עם מצלמת ריגול/נסתרת?

תוכל לעקוב אחר העובדים שלך בזמן שאתה רחוק מהמשרד;

אתה יכול לגלות מי גונב חבילות ממפתן דלתך;

אתה יכול אפילו לעקוב אחר המטפלת שלך בזמן שהיא מטפלת בילדך.

אין באמת גבול למה שמצלמות נסתרות יכולות לספר לך על מי מגיע והולך מהרכוש האישי שלך,

ולא תאמין עד כמה מצלמות הריגול של ימינו באמת מתקדמות.

כמה מיקומים מומלצים להצבת מצלמות נסתרות שלך:

כדי לפקוח עין על המטפלת של ילדיכם, הציבו מצלמת ריגול סמויה בחדר השינה של הילד, בחדר המשחקים או בכל אזור בו הם פוקדים.

כדי לתפוס בן זוג בוגד, הציב מצלמת ריגול סמויה בחדר השינה, במטבח, בסלון או בכל אזור משותף אחר.

כדי לתפוס גנבים, הציבו מצלמת ריגול סמויה בחדר השינה, בארון, במשרד, בחדר הבידור או בכל אזור אחר שומרים על חפצי ערך.

כדי לתפוס עוברי גבול, הציבו מצלמת ריגול סמויה ליד כל כניסה, שביל, דלת, מוסך או כל מקום פגיע אחר בביתכם או במשרדכם.

כמה מצלמות נסתרות איכותיות ביותר שתוכננו במיוחד עבור ניטור מרחוק ממש לפניכם.  מצלמת ריגול שימושית באותה מידה שהיא מוסתרת, כך שהמצלמות שלנו מגיעות עם כל מיני תכונות, חיבורים לטלפונים חכמים ,כולל החיישנים המופעלים בתנועה.

האם ציוד הריגול המושלם שלך מחופש לדובון או שיש לו מסך אלחוטי שתוכל לצפות ממנו מהמשרד שלך? אנו בודקים את כל ציוד הריגול שלנו לפונקציונליות ואף מציעים תמיכה טכנית ללא תשלום שיעזרו לכם להתקין ולהפעיל את כל מערכת המצלמות הנסתרות שלכם.

האם אתה דואג למה שקורה בבית או בעבודה כשאתה לא שם? מצלמות אבטחה הן דרך אחת לשמור על רכושכם, אך מצלמות נסתרות יכולות לעיתים קרובות לתפוס התנהגות גרועה שמצלמה רגילה לא תעשה.

מצלמת ריגול מאפשרת לך לחזות בגניבה, למשל, שעובד יתרחק מעיניהם של מצלמות גלויות. בתרחיש הטוב ביותר, תזכה לשקט נפשי על ידי גילוי ששום דבר אינו רע בכלל.

למצלמות נסתרות יש בדרך כלל אסוציאציה של ריגול. האמת שהטכנולוגיות מאוד דומות. כיום ניתן לרכוש מצלמה נסתרת לבית בעלת יכולות טכנולוגיות שאינן מביישות את ארגוני הריגול.

מצלמות נסתרות לבית לא נועדו לתפוס את מרגלי הק.ג.ב, אלא פשוט להעניק לנו ביטחון אישי. אנו רוצים לדעת מה קורה בביתנו, במיוחד כאשר אנו מכניסים אנשים זרים אל הבית ונותנים בהם אמון.

למשל כאשר יש לנו עוזרת שמנקה או מטפלת השומרת על התינוק אנו רוצים לדעת שאפשר לבטוח בהם. ולכן אנו משתמשים במצלמות נסתרות.

מצלמה נסתרת בשקע החשמל או במקום אחר יכולה לחשוף בפנינו מה באמת מתרחש כאשר איננו מסתכלים. ולא רק בבית אלא גם בעסק. למשל אם יש מישהו המבצע עבודה או מעניק שירות בביתנו, תמיד ישנו חשש שהוא ינצל את האמון לרעה.

אם ישנה מצלמה שניתן להבחין בה, כל מי שכוונותיו רעות יהיה זהיר יותר ויבצע אותן בהיחבא. אך אם מישהו רוצה לגנוב או להפר את האמון שנתתם בו בצורה אחרת והמצלמה נסתרת, הוא יעשה זאת מבלי להתאמץ להסתתר. וכך באמצעות מצלמה נסתרת לבית תוכלו לחשוף את פרצופו האמתי.

מצלמה נסתרת בשקע החשמל היא רק אחת הדוגמאות. אך ישנם סוגים שונים של מצלמות המוחבאות בצורות שונות. בזכות מצלמות נסתרות כבר נחשפו גנבות, מקרי התעללות בחסרי ישע וכל מיני תופעות שאינן מתקבלות על הדעת.

מצלמות נסתרות לבית יכולות לעשות שימוש בטכנולוגיות שונות. למשל ישנן מצלמות השומרות את סרטי הווידאו בלולאה על כרטיס זיכרון מקומי, וישנן מצלמות תומכות WIFI אשר יכולות לעלות את סרטי הווידאו לענן.

מצלמות שכאלו יאפשרו לכם לראות מרחוק את מה שמתרחש בביתכם. דגמים מסוימים כוללים גם חיישני תנועה, דבר ההופך אותן למצלמות אבטחה של ממש השולחות התרעה טלפונית במקרה של תנועה חשודה בבית.

כאשר אתם מחפשים מצלמה נסתרת לבית, שימו לב כי ישנן מצלמות התומכות בראיית לילה. כך תוכלו לראות מה קורה גם במצבי חשכה.

אתר סמארטליקס מביא לכם מבחר של מצלמות נסתרות לבית. הן קטנות ושקטות ועושות את העבודה.