מציג 1–12 מתוך 125 תוצאות

שעון חכם פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Smart PRT6992

690.00

שעון יד יוקרתי פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr2321

620.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT8992

790.00

שעון חכם פייר ריצ’רדסון + רצועה מתנה Pierre Richardson Smart PRT7991

790.00

שעון כסוף לגבר פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr5421

720.00

שעון לגבר פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr5621

890.00

שעון לגבר פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr5622

890.00

שעון משובץ לנשים דגם Pierre Richardson Pr3322

590.00

שעון יד לאשה פייר ריצ’דסון דגם Pierre Richardson Pr3381

590.00

שעון יד אופנתי לגבר פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr4315

620.00

שעון לגבר פייר ריצ’דסון Pierre Richardson Pr4312

620.00

שעון יוקרה לגבר משובץ Pierre Richardson Full Diamonds Pr5891

2,120.00

pierre richardson

שעון Pierre Richardson

מחפשים את המותג הנכון לבחור ממנו שעון יד לגבר או שעון לאישה ורוצים לוודא שאתם עושים את הבחירה שמתאימה בצורה המושלמת לצרכים שלכם?

המקום הטוב ביותר לחפש בו שעוני יוקרה לגבר ולאישה, שעונים חכמים ופתרונות “טיים-קיפינג” מובחרים אחרים ברמת האיכות והגימור הגבוהה ביותר שקיימת בשוק הוא שעוני Pierre Richardson המציעים לכם את המגוון הרחב ביותר בישראל של שעונים דיגיטליים ואנלוגיים יוקרתיים לגברים ולנשים.

השאלה הראשונה שצריך לדעת לענות עליה בעת רכישה של שעון יד היא בדרך כלל האם מדובר ברכישה של שעון יד לגבר או של שעון יד לאישה, אך התשובה לה היא פחות קריטית עבור מי שקונה רק את הטוב ביותר, זאת מכיוון שהמגוון הרחב של שעוני Pierre Richardson המיובאים לישראל על ידי אורלנדו שעונים כולל בתוכו סוגים ודגמים רבים של שעונים יוקרתיים ואיכותיים כולל בין היתר שעון צמיד לאישה, שעון דיגיטלי חכם לספורט וכמובן שעונים אנלוגיים מעוצבים ואלגנטיים.

לכן, לא משנה לאיזה “מגדר עיצובי” מתאים שעון חדש שאתם מחפשים, תוכלו למצוא כאן את ההתאמה המושלמת עבורכם.

שעון pierre richardson

הבחירה הראשונה שצריך לבצע בעת רכישה של שעון חדש ממגוון שעוני Pierre Richardson היא בחירה בין שעון אנלוגי לבין שעון דיגיטלי אשר במרבית המקרים יהיה גם שעון חכם בעל פונקציונליות סלולרית או ממשק אפליקטיבי.

מכיוון שמגוון השעונים כולל דגמים רבים משני הסוגים שמתאימים לצרכים ספורטיביים וכן דגמים של שעונים דיגיטליים ללא פונקציונליות חכמה,

הבחירה בין שעון pierre richardson אנלוגי לבין שעון דיגיטלי תיעשה לרוב על בסיס העדפתו העיצובית האישית של הצרכן וכן בהתאם לפונקציונליות הייעודית של השעון.

שעון pierre richardson דיגיטלי יהיה בדרך כלל הבחירה הייעודית של מי שמחפש שעון ספורטיבי וכאן עולה שאלת הבחירה המכווינה של האם ישנו צורך בשימושיות חכמה על בסיס כוונה של הצרכן להתממשק עם השעון לאפליקציה חכמה למכשיר סמארטפון שתעזור לו לבצע מעקב אחר האימונים שלו ולשפר את ההישגים שלו.

במקרה זה כל צרכן צריך לתת לעצמו תשובה אישית לשאלה הזו, אך בדרך כלל מי
שמתכוון לרכוש לעצמו שעון דיגיטלי ולא שעון אנלוגי בוחר בדגמים של שעונים חכמים המציעים התממשקות לאפליקציה מכיוון שאין לדגמים הללו חסרונות יחסיים מול דגמים אחרים של שעונים דיגיטליים מלבד אורך חיי סוללה שנוטה להיות קצר יותר אך בצורה זניחה שכן מרבית השעונים החכמים מאפשרים גם הטענה מהירה.

פייר ריצרדסון

בחירה של שעון דיגיטלי חכם צריכה להיות מלווה בביקורת של ממשק האפליקציה הייעודי אשר בעזרתו או מתממשק למכשירים חכמים אחרים כמו סמארטפון או טאבלט, מכיוון שזהו “המוח” של כל שעון חכם והסיבה העיקרית שצרכן יבחר בדגם מסוים של שעון חכם לעומת דגם אחר.

בנוסף, מכיוון שמדובר בשעון המיועד לצרכים ספורטיביים מומלץ לבחור בדגם של שעון בעל רצועה מחומר פלסטי או פולימרי איכותי “נושם” שאינו גורם להזעה יתרה או בדגם המאפשר החלפה מהירה בין מספר רצועות ושטיפה שלהן.

רכישה של שעון פייר ריצרדסון אנלוגי לעומת זו היא מעט פשוטה יותר ולא דורשת מטבעה בחינה של שום ממשק חיצוני אלא רק בחירה של מנגנון שעון אנלוגי וכמובן של החומרים מהם עשוי השעון.

pierre richardson watch

pierre richardson watch

החלק החשוב ביותר ובדרך כלל גם היוקרתי והיקר ביותר בכל שעון אנלוגי הוא מנגנון “הליבה” שלו המבוסס על מערכת של קפיצי מתיחה, גלגלי שיניים, תופים שטוחים ומשקלי נגד, כאשר מי שמעוניין לרכוש את המנגנונים האיכותיים והמדויקים ביותר יצטרך בדרך כלל להיות מוכן לשלם עליהם יותר כסף בהשוואה לאלטרנטיבה הדיגיטלית.

באופן דומה, גם החומרים מהם עשוי שעון אנלוגי יכולים להיות מרכיב מהותי במחירו, אך בנוגע אליהם יש לצרכן הממוצע הרבה יותר הנה ויכולת לבצע בחירה מודעת בחומרים מהם הוא מעוניין שיהיה עשוי השעון שלו.

החומרים העיקריים מהם ניתן לבחור בעת רכישה של שעון אנלוגי אלגנטי ויוקרתי, אשר הם אלו שלמעשה הופכים שעון יוקרתי להיות מה שהוא, כוללים בעיקר מספר סוגים של מתכות איכותיות המרכיבות את גוף השעון כמו זהב, טיטניום, וזהב לבן, החומר ממנו עשויה רצועת השעון שהוא בדרך כלל עור, ולא פחות חושב מהם החומר ממנו עשויה זגוגית השעון אשר בדגמים יוקרתיים יותר של שעונים לגברים ולנשים יהיה זכוכית ספיר מחוסמת ועמידה למים.

pierre richardson watch